Inici » Ajudes i subvencions per a estudiants

Ajudes i subvencions per a estudiants

Ajudes de Transport

L’Ajuntament d’Ontinyent proporciona una ajuda a l’estudiantat de la localitat que ha de desplaçar-se per tal de cursar els seus estudis universitaris, de formació profesional o ensenyaments de règim especial.

Residència d’Estudiants

La residència de La Vila permet a l’Ajuntament d’Ontinyent donar suport a l’estudiantat amb menys recursos, al mateix temps que continua oferint avantatges a l’alumnat que opta per la nostra ciutat per a formar-se.

Aula d’Estudi

La sala romandrà oberta de 8:00 a 22:00 hores diàriament del 27 de desembre al 27 de gener, a excepció dels dies 31 de desembre, 1 i 6 de gener, quan estarà tancada i en el dia 5 de gener amb horari reduït fins migdia.

Pràctiques Universitàries

L’Ajuntament disposa per a l’alumnat l’oportunitat amb la qual molts tindran la seua primera experiència dins del món laboral. Sota la guia d’un tutor de pràctiques, Ontinyent permet la inserció en l’administració pública integrant als joves al seu equip de treball.

Ciutat d’Ontinyent Música

El Conservatori Professional de Música d’Ontinyent, en col·laboració amb l’Ajuntament d’Ontinyent, convoca ajudes per una quantia de 200 euros per a cada una de les quatre modalitats convocades.

Opera Ballet

Ciutat d’Ontinyent Dansa

El centre Dansa Ópera, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ontinyent, convoca cada curs uns premis que reconeixen l’esforç de l’alumnat. Es fomenta el sentit artístic a través de la dansa.

Tradueix»